środa, 9 lutego 2011

Jak zwalczyć cellulit - porady

Autorem artykułu jest Biz-Art


Ostatnio zmieniłam swoją dietę i zaobserwowałam, że tak nielubiany przez nas cellulit stał się mniej widoczny. Odpowiednia dieta połączona z pielęgnacją i ćwiczeniami może znacząco wpłynąć na poprawę wyglądu skóry!

Ostatnio zmieniłam swoją dietę i zaobserwowałam, że tak nielubiany przez nas cellulit stał się mniej widoczny. Sprawdziłam i teraz wiem, że od tego co jemy zależy nasze samopoczucie oraz wygląd. Nieodzowne są też oczywiście kosmetyki naturalne i masaż, czyli najwięksi sprzymierzeńcy w walce z cellulitem. Poszukałam również opinii ekspertów na temat zdrowego odżywiania i stworzyłam sobie listę podstawowych zasad, dzięki którym mogę łatwiej zlikwidować cellulit. Oto one:
  • Owocowe i warzywa to podstawa nowej diety - jeden ulubiony owoc dziennie to minimum, a do tego porcja zdrowych warzyw (trzy razy dziennie).
  • Pozbądź się tłuszczy i zminimalizuj obecność soli w diecie.
  • Unikaj sztucznych dodatków takich jak na przykład słodziki.
  • Jedz mniejsze posiłki, ale za to częściej.
  • Pij dwa litry płynów dziennie (woda, herbata).
  • Wyklucz alkohol ze swojej diety.

Znalezione w internecie:
"Co robić, aby cellulit nie zapanował nad tobą? Należy ćwiczyć swoje mięśnie. Każdy ma cellulit, musimy sobie z nim radzić. Najlepiej po prostu się nim nie przejmować".
Jessica
"Niestety - ja i mój cellulit jesteśmy sobie bliscy. Intensywnie ćwiczę i każdego dnia, przed porannym prysznicem, długo masuję moje uda szczotką do masażu".
Sandy
"Piję dużo płynów, jem pokarmy z dużą zawartością białka. Na cellulit pomagają mi kosmetyki naturalne i masaże".
Maria
"Dodałam owoce do mojej diety. Kiedy przychodzi mi ochota na niezdrową przekąskę, zjadam od razu owoc - okazuje się, że jego słodki smak w zupełności mi wystarcza. A tyle jest owoców do wyboru, że nigdy mi się nie znudzą! Bez słodyczy cellulit znika."
Karenhttp://blog.bielenda.pl/2010/10/18/jak-zwalczyc-cellulit-porady/

---

Artykuł pochodzi z serwisu Publikuj.org.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz